Diberdayakan oleh Blogger.
RSS

Cari Duit Dengan Menulis

KETAHUI BAGAIMANA ANDA MAMPU MENCIPTA NAMA DAN KEKAYAAN DENGAN CARA YANG LEBIH PANTAS



Inilah TEKNIK RAHSIA yang disimpan oleh para JUTAWAN dan selalunya tidak diceritakan kepada umum bagaimana mereka dengan cepat dikenali di pasaran hanya melalui PENULISAN MUDAH...

Dengan penulisan mudah inilah akhirnya mereka mencipta nama dan kekayaan. Dari penulisan mereka tidak lagi perlu mengejar prospek tetapi prospek mengejar mereka untuk berurusniaga. Jika anda ingin tahu apakah rahsia PENULISAN mudah yang saya maksudkan teruskan membaca…

Bagaimana penulisan mampu memberi manfaat pada diri saya sendiri...???
Nama saya Mohd Shamsuriyadi. Saya merupakan seorang penulis buku, blogger dan juga penulis bebas.
Bermula dengan penulisan blog ketika mengulangkaji pelajaran ketika di universiti. Kini ia menjadi satu kerjaya tetap saya. Ya. Saya buat duit dengan menulis! Ia menjadi salah satu daripada sumber pendapatan saya sehingga kini.
Saya telah menghasilkan puluhan produk penulisan sejak tahun 2006 lagi. Penulisan telah menjadi sebahagian daripada diri saya sendiri.
Dari blog saya berjaya menghasilkan sebuah buku fizikal terbitan PTS yang bertajuk ”Blog+Google Adsense=Duit”. Dan yang terbaru Internet + Produk Digital = Duit.

Buku "Blog+Google Adsense=Duit" dan Internet + Produk Digital = Duit Tulisan Saya
KLIK

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar