Diberdayakan oleh Blogger.
RSS

Membongkar Rahasia Shodaqoh

MEMBONGKAR
RAHASIA KEAJAIBAN BERSEDEKAH!

Assalammualaikum w.b.t untuk pelawat yang dihormati..
Dalam kehidupan seharian , kita seringkali dipertemukan dengan pelbagai dugaan, cabaran, dan cemuhan, kadangkala ada juga hinaan serta bala bencana yang menimpa. Tahukah Anda? Bersedekah itu boleh menghalang bencana dan bala... dan sedekah itu juga, berupaya memadamkan api neraka.
Terlebih dahulu, izinkan saya memperkenalkan diri. Nama saya Zahidan Abdul Aziz. Sebelum ini, saya telah menulis sebuah ebook yang berjudul "Rahsia Rezeki".
Kini, satu lagi ebook telah pun saya sipakan yang berjudul "Rahsia Sedekah".
Ebook ini membicarakan tentang kelebihan bersedekah serta bagaimana orang yang suka bersedekah, boleh menjadi kaya dan melimpah-ruah rezekinya. Ia turut memuatkan kisah tentang seorang manusia biasa yang merupakan orang Melayu terkaya di Malaysia, menyumbangkan lebih 400 Juta untuk pembangunan insan di sekelilingnya sebagai sedekah.
Sedekah bukan untuk kekayaan sahaja. Bersedekah mempunyai makna yang begitu luas, hinggakan tersenyum pun dianggap bersedekah, menolong orang yang di dalam kesusahan dianggap bersedekah, meringankan bebanan orang dianggap bersedekah, menanam pokok dengan niat agar buahnya dimakan oleh burung juga dianggap bersedekah. Ketahuilah apa lagi makna bersedekah yang sebenar dan jadilah orang yang rajin bersedekah menerusi ebook ini. Ketahuilah selok-belok bersedekah, kerana tidak semua sedekah diterima Allah.
KLIK

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar