Diberdayakan oleh Blogger.
RSS

Rahasia Melangsingkan Badan

Sudah Jemu Dengan Pelbagai Kaedah Rawatan, Senaman, Ubat-ubatan Mahupun Amalan Diet Menguruskan Badan Yang Tidak Pernah Berhasil?

Mari Saya Tunjukkan Anda Teknik, "Bagaimana Menguruskan Badan Dengan Mudah & Selamat TANPA Perlu Mengambil Sebarang Pil Mahupun Menjalani Rawatan Pelangsingan Yang Mahal!"

JOM LANGSING, RAHSIA MENGURUSKAN BADAN SECARA HOLISTIK

Di dalam ebook ini, saya membongkarkan, bagaimana minda berfungsi serta peranannya di dalam membentuk kesihatan tubuh badan serta bentuk fizikal tubuh anda.
Anda akan didedahkan dengan TEKNIK MUDAH RAHSIA OTAK KIRI DAN OTAK KANAN dalam menjayakan impian langsing serta bagaimana INTERAKSI emosi, minda dan spritual serta pemakanan dan gaya hidup mempunyai pengaruh langsung dalam menjayakan impian langsing anda.
Turut dibongkarkan juga, peranan lontaran minda, sistem kepercayaan , serta monolog diri dan ketidakjujuran dalam menjayakan impian, yang boleh menjadi PERANGKAP di dalam menggagalkan impian anda untuk kurus dan langsing.
Anda juga akan dijelaskan mengenai pengaruh STRESS serta KONSEP KENDIRI yang boleh menyebabkan peningkatan terhadap berat badan tubuh anda.

 

KLIK

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar