Diberdayakan oleh Blogger.
RSS

bikin Cover Produk anda sendiri

Mari kita fikirkan sejenak... Andaikan saya membina 2 buah laman web yang menjual produk yang sama iaitu produk A. Laman web pertama saya bina tanpa mempunyai grafik yang cantik dan tidak professional... Manakala laman web kedua pula saya persembahkan dengan grafik dan eCover yang sangat menarik dan professional...
Persoalannya, pada laman web yang manakah anda akan berasa lebih "yakin" untuk membeli produk A tersebut? Saya pasti anda sudah tentu akan memilih untuk membeli di laman web kedua... :) ...
Ia umpama jika 2 orang yang menyatakan dirinya adalah jutawan... Seorang hanya berpakaian lusuh dan menunggang motosikal kapcai dan seorang lagi memakai pakaian berjenama dan memandu kereta ferrari.
Jika dilihat pada mata kasar, sudah tentu kita yakin bahawa orang yang kedua adalah jutawan dan lebih teruja untuk mengenali beliau berbanding dengan orang yang pertama. Pendek kata, sememangnya sudah sikap dan lumrah manusia bahawa mereka akan menilai seseorang itu dari luaran terlebih dahulu.
Begitu juga dengan keadaannya dengan produk anda. Pengguna akan lebih yakin dan teruja jika melihat kualiti eCover dan grafik produk anda yang professional berbanding dengan produk yang dijual tanpa kualiti grafik yang baik walaupun produk itu adalah sangat bagus!
Grafik yang cantik dan menawan mampu merungkaikan segala keraguan dalam hati bakal pembeli anda dan skaligus meningkatkan hasil jualan produk anda.

Mempersembahkan Koleksi Action Script Photoshop Untuk Penghasilan eCover Yang Professional!

Anda Kini Sudah Mampu Untuk Bergelar Seperti Seorang Designer Yang Pro!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar